Mnoho úspěšných firem je úspěšných právě proto, že se neřídí teoretickými výpočty, ale zdravým rozumem ( a někdy i srdcem a intuicí ). Pomůžeme s pohledem, který odhalí skutečnou situaci na trhu příslušného produktu a navrhneme kroky k posílení stávající pozice, hledání nových příležitostí, či nových forem penetrace trhu. Nebo je možné, že doporučíme i řešení, které máte v hlavě, ale hledáte argumenty k jeho realizaci.
Základním rozporem, který řešíte při vedení lidí ( vlastnictví firmy ) je skutečnost, že vy máte pocit jak lidé málo pracují a okrádají vás. Pracovníci mají pocit přesně opačný, jak moc pracují a jak je málo platíte. Vyřešení tohoto rozporu znamená být dobrým šéfem. KONTAKT : Igor Martof tel. 777 630 636 mail : i.martof@centrum.cz
pondělí 2. prosince 2013
Plánování, tvorba, zavádění a poradenství v oblasti firemních strategií
V
době kdy ekonomická situace je velmi těžko předvidatelná a
prakticky každý den se objevují mnohdy zcela protichůdné
informace je stanovení podnikových strategií do jisté míry
věštěním z křišťálové koule. Je však možné opustit oblast
matematických modelů nakrmených čísly, která mohou být účelově
''upravena'' tak, aby poskytla ty údaje, které se zrovna hodí.
Uvědomme si, že většinu analytických studií prezentují banky a
makléřské společnosti, které jsou závislé na pohybu kurzu měn
a akcií. Bojují tak s realitou, která z pohledu zevnitř bývá
složitější než se zdá od obrazovky počítače se sloupci čísel
a množstvím grafů.
Mnoho úspěšných firem je úspěšných právě proto, že se neřídí teoretickými výpočty, ale zdravým rozumem ( a někdy i srdcem a intuicí ). Pomůžeme s pohledem, který odhalí skutečnou situaci na trhu příslušného produktu a navrhneme kroky k posílení stávající pozice, hledání nových příležitostí, či nových forem penetrace trhu. Nebo je možné, že doporučíme i řešení, které máte v hlavě, ale hledáte argumenty k jeho realizaci.
Mnoho úspěšných firem je úspěšných právě proto, že se neřídí teoretickými výpočty, ale zdravým rozumem ( a někdy i srdcem a intuicí ). Pomůžeme s pohledem, který odhalí skutečnou situaci na trhu příslušného produktu a navrhneme kroky k posílení stávající pozice, hledání nových příležitostí, či nových forem penetrace trhu. Nebo je možné, že doporučíme i řešení, které máte v hlavě, ale hledáte argumenty k jeho realizaci.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat